Każdy przedsiębiorca wie, że wielu klientów oczekuje od nich wysokiej jakości ofert, jak również możliwości zwrócenia się do nich z każdym problemem, który dotyczy kupionego u nich produktu. Dlatego wiele osób prowadzących działalność gospodarczą decyduje się na stworzenie działów, które mają być odpowiedzialne za kontakt z klientem. Każdy pracownik, który zostanie zatrudniony w takim dziale, powinien jednak wcześniej przejść odpowiednie szkolenia. Obsługa klienta (Kraków) to jedno z najtrudniejszych zadań, jakie można postawić przed pracownikiem. Klient, który kontaktuje się z firmą, zwykle jest niezadowolony i przerzuca swoją frustrację na twoich pracowników. To, w jaki sposób radzić sobie z takimi sytuacjami twoi pracownicy dowiedzą się, gdy przejdą nasze szkolenia. Obsługa klienta (Kraków) wiąże się z wieloma sytuacjami stresowymi, ale my nauczymy cię, w jaki sposób skutecznie radzić sobie z nimi. Dzięki naszym szkoleniom znacznie wzrośnie jakość obsługi klienta w twojej firmie.

CG - ten wybór na pewno się opłaci!
Wielu młodych ludzi marzy, by w przyszłości stać się znanym informatykiem, dostać dobrą pracę w jakiejś korporacji, czy założyć własną firmę tworzącą aplikacje mobilne lub świadczącą inne tego typu usługi. Chcąc jednak myśleć poważnie o przyszłości, warto już po gimnazjum wybrać szkołę, k...