Każdy przedsiębiorca wie, że wielu klientów oczekuje od nich wysokiej jakości ofert, jak również możliwości zwrócenia się do nich z każdym problemem, który dotyczy kupionego u nich produktu. Dlatego wiele osób prowadzących działalność gospodarczą decyduje się na stworzenie działów, które mają być odpowiedzialne za kontakt z klientem. Każdy pracownik, który zostanie zatrudniony w takim dziale, powinien jednak wcześniej przejść odpowiednie szkolenia. Obsługa klienta (Kraków) to jedno z najtrudniejszych zadań, jakie można postawić przed pracownikiem. Klient, który kontaktuje się z firmą, zwykle jest niezadowolony i przerzuca swoją frustrację na twoich pracowników. To, w jaki sposób radzić sobie z takimi sytuacjami twoi pracownicy dowiedzą się, gdy przejdą nasze szkolenia. Obsługa klienta (Kraków) wiąże się z wieloma sytuacjami stresowymi, ale my nauczymy cię, w jaki sposób skutecznie radzić sobie z nimi. Dzięki naszym szkoleniom znacznie wzrośnie jakość obsługi klienta w twojej firmie.

Profesjonalne korepetycje z języka.
Osoby uczące się języka obcego muszą kłaść zbilansowany nacisk na wszystkie umiejętności, jak słuchanie, czytanie, rozumienie tekstu czy mówienie. Zachwianie takiego balansu może skutkować późniejszymi problemami. Mogą je jednak skutecznie rozwiać nasze korepetycje. Język angielski. Gdynia to miasto, ...